Tere!
Blogin tekeminen oli hauskaa, vaikka olen tehnyt jo aiemmin ystäväni kanssa yhteisen blogin. Olen lukenut lukukirjastani (Ram, tähtien tytär) muutaman esimmäisen luvun, ja se vaikuttaa mielenkiintoiselta sillä se kertoo vanhemmasta ajasta, ja siinä on mielenkiintoisia asioita. Esimerkiksi, kyläläiset ihmettelivät, miten joku susi oli uslkaltanut tulla kylään, koska tulen pitäisi pelottaa petoeläimiä. Historiankirjassa puhuttiin samasta asiasta. Myös ruoka-asiat olivat samanlaisia kuin historiankirjassa. Kirja tulee varmasti olemaan erittäin mielenkiintoinen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti