perjantai 7. lokakuuta 2011

Tehtävä 4

Moikka!
Nyt sitten taas hieman lukukirjastani... Päähenkilö Ram, 5-10 vuoden kuluttua olisi siis aikuinen, ja saattaisi olla "naimisissa" esim. Karan kanssa ( Ramin  parhaan ystävänsä Retan veljen kanssa), jos nyt he siellä kivikaudella menevät naimisiin. Hänellä olisi luultavasti oma kota, ja he metsästäisivät ruokaa ravinnokseen. Ehkä Ramilla saattaisi olla lapsia. Luulen, että hän tulee olemaan hyvin onnellinen aikuisena, ja toivottavasti varakas. Ram olisi varmasti erittäin viisas, sillä kirjassa hän ainakin vaikuttaa siltä.
Tässä vaiheessa kirjaa, eli noin puolessa välissä, Ram asuu kesäkodassa, he nimittäin vaihtavat asuinpaikkaa vuodenaikojen mukaan. Luultavasti kotakuntien ympärillä on esim. vesiä, peseytymistä ja muuta sellaista varten. Ram ja hänen veljensä Jam siivosivat kodan asumiskuntoon, ja heidän kanssaan samassa kodassa asui Lenja-muori.
Kirjan mielenkiintoisin kohta oli luultavasti se, kun Ram ja Reta tekivät "taikoja". Heidän oli tarkoitus taian avulla nähdä millaista heillä olisi tulevaisuudessa. Tehtävänä oli myös siis kirjoittaa kirjan mielenkiintoisin tapahtumapaikka. Hmmh, mielenkiintoisin paikka oli varmaankin se paikka jossa Ram ja Reta tekivät niitä taikoja. Siis se kivijuttu... ☺☺☺

6 kommenttia:

  1. Hyvä teksti ei ollenkaan virhetä

    VastaaPoista
  2. Hipsis hei!
    Tapi!
    Kirjotat tosi hyvin, ja yksityiskohtaisesti.
    En ees melkein jaksa lukea, kun on niin hyvät ja pitkät tekstit. Olet todellakin Paneutunut tähän hommaan! Kiva juttu!

    VastaaPoista
  3. En tiedä miten sä noin hyvin kirjoitat, mä en pysty noin hyvin kirjoittaan. =D =)

    VastaaPoista