perjantai 14. lokakuuta 2011

Tehtävä 6

Heips, tänään tuli tehtäväksi tehdä kirja-arvostelu omasta lukukirjasta. Eli, kirjani oli Maijaliisa Dieckmannin Ram, Tähtien Tytär. Se siis kertoi siitä Ramista, kivikaudella eläneestä tytöstä. Kirja oli mielestäni jännittävä ja mielenkiintoinen, koska se kertoi kivikaudesta, ja oli mielenkiintoista havaita, kuinka erilaista silloin oli. Kirjani päähenkilö on viisas ja vaikuttaa mukavalta ihmiseltä. Heidän kyläänsä saapuu kauppias ja hänen nuori poikansa. Kenenköhän kanssa Ram lopulta menee "naimisiin"... Karan vai nuoren kauppamiehen...? Sen saa tietää, jos lukee kirjan.
Tähtiä annan kirjalle neljä. Se oli niin kuin jo sanoin, mielenkiintoinen ja jännittävä. Tämä oli muuten viimeinen tehtävä...

1 kommentti: